Huvudvärk

Dag två. Vaknar med otrevlig huvudvärk. Inte särskilt ovanligt, tydligen. Den här dagen förväntas gå i hungerns desperata tecken, dock inte lika illa som tredje dagen, alltså i morgon. Allt enligt broschyren som följde med i ”startpaketet”. Sopplådan. Ok, då vet man vad som gäller i alla fall, alltid något.

I skrivande stund är det dock redan sen kväll, och jag kan meddela att jag fortfarande både lever och troligen är en lika svart-vit, buffé-älskande, trebent air-bag som förut, om någon undrar. Dagen har dock gått över förväntan, trots att jag tappade ut en tredjedel av lunchen och nog svor en ramsa. En som var betydligt längre än man i vanliga fall kan förvänta sig när det gäller en liten, oansenlig pulverpåse… Kanske är det ett tecken på att jag trots allt börjar bli en gourmand, som Carola, min Cambridge-rådgivare, förordar att jag ska bli?

Nej, nu ska jag sova och drömma om dag tre. Jag ids inte ens ladda upp någon bild. Allt känns ju så trist och grått… 😉

Natti natti!

One thought on “Huvudvärk

  1. Pingback: På topp med kokostoppar… | Underbara kilon

Kommentera

